آرشیو اخبار

تماشا و نقد فیلم FOUNDER به همراه نقد و نظر دانشگاه
سلسله رویداد های هم کارآفرین

تماشا و نقد فیلم FOUNDER به همراه نقد و نظر دانشگاه گالری

اولین برنامه از سلسه رویداد های هم کار آفرین: محور این برنامه که با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد، فیلم سینمایی بنیانگذار به نمایش گذاشته شد و جنبه های مختلف شخصیت Ray kroc به عنوان یکی از چهره های برجسته دنیای کسب وکار مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مواردی از قبیل موانع ورود به صنعت، چالش های اخلاقی و مدل سازی کارآفرینانه مورد مباحثه قرار گرفت. پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن کارآفرینی و نوآوری برگزار میکند

ادامه مطلب
فاز دوم رویداد تانا برگزار شد

فاز دوم رویداد تانا برگزار شد گالری

نشست راه حل یابی در جهت رفع مسائل صنعت با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، شنبه ۶ خرداد ماه در سالن میرمحمدی دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد. در این نشست ابتدا دکتر مطیعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه،گزارشی در خصوص بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد و مسائل شناسایی شده در کارخانه های بازدیدی ارائه دادند،سپس هر یک از اساتید مسائل را از دیدگاه خود ارزیابی نمودند و نظرات خود را بیان کردند. در ادامه نشست پیشنهاد های ارائه شده ی اساتید محترم، توسط دکتر مطیعی جمع بندی و بررسی شد.

ادامه مطلب
فاز دوم رویداد تانا برگزار می شود

فاز دوم رویداد تانا برگزار می شود

فاز دوم رویداد تانا به همت پارک علم وفناوری دانشگاه علامه طباطبائی روز سه شنبه ششم خرداد ماه در سالن میر محمدی دانشکده مدیریت و حسابداری (ساعت ۱۶) با موضوع اجرای پنل تخصصی راه حل یابی برگزار می شود.

ادامه مطلب
سمینار «ورود به دنیای رمزارز با چاشنی هوش مصنوعی»

سمینار «ورود به دنیای رمزارز با چاشنی هوش مصنوعی»

سمینار «ورود به دنیای رمزارز با چاشنی هوش مصنوعی» از مقدماتی تا پیشرفته همراه با هدیه‌ی بیت‌کوینی و ارائه مدرک معتبر دوشنبه ۸ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶ در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری به همت انجمن کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب