به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی برگزار شد؛

نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳ کد : ۲۵۵۸۰ اخبار روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۲۳
نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد.
نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر روح‌الله محمدعلی‌نژاد عمران، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی و معاونین دانشگاه، بهمراه جمعی از استادان، روسای دانشکده‌ها، دانشجویان و فعالان روابط عمومی کشور به کوشش انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌طباطبائی در پردیس مرکزی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این جشنواره دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی و دکتر محسن مطیعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه از غرفه روابط عمومی پارک علم و فناوری و سایر غرفه‌ها بازدید کردند.

حضور انتشارات، خبرگزاری‌ها و انجمن‌ها و‌ اتحادیه‌های صنفی و دانشجویی کشوری، بخش سرگرمی‌های ارتباطی، بخش فناوری و مسابقه ایده‌ها، نمایش دستاوردها و ‌آثار دانشجویان و تجربه کسب و‌ کارها برخی از بخش های مختلف این جشنواره بود. 

جشنواره روابط عمومی فناورانه از 22 اردیبهشت ماه در دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد و تا 26 اردیبهشت ماه 1403 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره روابط عمومی روز ملی روابط عمومی احسان پارسایی مبین


نظر شما :