بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد در راستای رویداد تانا و حل مسائل حوزه صنعت و فناوری

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۶ کد : ۲۴۹۸۳ اخبار روز
تعداد بازدید:۱۷۷
در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در راستای تحقق هدف برقراری ارتباط نزدیک دانشگاهیان با صنعت کشور، پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی اردویی در جهت بازدید علمی دانشجویان این دانشگاه برگزار کرد.
بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد در راستای رویداد تانا و حل مسائل حوزه صنعت و فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ 16 اسفند ماه 1402 در راستای توسعه فناوری و آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای نوآور و تجاری سازی ایده ها و پاسخ به صنایع ، جمعی از دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی، بازدیدی با همکاری وزارت صمت و مدیریت شهرک های صنعتی شمس آباد تهران برگزار گردید که طی این رویداد دانشجویان از نزدیک با کاربردسازی و بکارگیری آموزه های خود در صنعت کشور آشنا شدند.

به نقل از دانشجویان بازدید کننده این رویداد عاملی در جهت گسترش بینش و نگرش آنها پیرامون آموزه های خود در دانشگاه گردیده است و همچنین مهارت های مورد نیاز جهت ورود به حوزه صنعت را در این بازدید آشنایی پیدا کردند. بازدید های به عمل آمده از کارخانه‌ ساخت و تولید ابزارآلات آروا و نیز کارخانه صنعتی پلیمر توسعه تجارت آریا صورت گرفت که طی آن، علاوه بر اساتید دانشگاه، مدیران مربوطه این کارخانه‌ها با دانشجویان همراه شدند و علاوه بر توضیحات لازم از فرایندها، سوالاتی که از طرف دانشجویان و اساتید متخصص در این حوزه مطرح شد را پاسخ دادند.

کلید واژه ها: تور علمی تانا پارک علم و فناوری


نظر شما :