حضور پارک علم وفناوری دانشگاه علامه طباطبائی در دومین جلسه مدیران و رابطین روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور

این نشست به میزبانی و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.
۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۸ کد : ۲۴۳۸۳ اخبار روز
تعداد بازدید:۴۳۶
حضور پارک علم وفناوری دانشگاه علامه طباطبائی در دومین جلسه مدیران و رابطین روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور

گردهمائی مدیران و رابطین روابط عمومی پارک های علم و فناوری کشور با حضور معاون محترم روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی در روز چهارشنبه 27 دی ماه برگزار گردید.

در این نشست هم‌اندیشی در مورد هم‌افزایی و بررسی زمینه های همکاری مشترک میان روابط عمومی های پارک های علم و فناوری و همچنین اجرای بازدیدهای راهیان پیشرفت در سراسر کشور همفکری و هماهنگی آن مورد بحث و بررسی قرار گردید.

پس از سخنرانی دکتر فرشاد فتوت معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر رضا آزاد معاون امور روابط عمومی حوزه وزارتی عتف،هر یک از مدیران روابط‌عمومی پارک های علم‌و‌فناوری نظرات و دیدگاه های خود را ارائه نمودند. احسان پارسایی مبین،روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی پس از معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی و سپس معرفی پارک علم و فناوری،از خدمات و برنامه های پیش روی این پارک دانشگاهی و جایگاه آن در زیست بوم نوآوری و فناوری های کشور،برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای همراه با ارائه گواهی برگزار شد و سپس از شرکتی دانش بنیان،فعال در حوزه تبلیغات و تولید انیمیشن بازدید بعمل آمد که بخش انتهایی این برنامه بود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نشست روابط عمومی ها پارک علم و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری علم فناوری پارک علم فناوری عمومی پارک علم فناوری روابط روابط عمومی روابط عمومی پارک روابط عمومی پارک علم عمومی عمومی پارک


( ۱ )

نظر شما :